1. Tüm içerik bedava! Böyle devam etmesi için reklamlara tıklamayı unutma ;)

Üç Boyut Detaylı Gelinlik Modelleri

'Gelinlik' forumunda cikolatalikek tarafından 8 Mart 2017 tarihinde açılan konu

  1. aytenengin

    aytenengin Uzman Üye+

    Puan:
    24,322
    Aynen kuzum cok teşekkür ederiim :*
     
    bsyl bunu beğendi.
  2. cikolatalikek

    cikolatalikek Uzman Üye+

    Puan:
    11,402
    Çokk beğendim mutlulukla giy canım :) <3
     
    aytenengin bunu beğendi.
  3. cerensever

    cerensever Uzman Üye+

    Puan:
    20,597
    heyecanla bekliyorum sende ki duruşunu kuzum hayırlısı olsun inşallah :)
     
    aytenengin bunu beğendi.
  4. aytenengin

    aytenengin Uzman Üye+

    Puan:
    24,322
    Begenmene cok sevindim canım benim cok teşekkür ederim :*
     
    cikolatalikek bunu beğendi.
  5. aytenengin

    aytenengin Uzman Üye+

    Puan:
    24,322
    Al benden de o kadar kuzum bende cok merak ediyorum valla giydiğim am sizinle paylasıcam :*
     
    cerensever bunu beğendi.
  6. mldfyz

    mldfyz Uzman Üye+

    Puan:
    24,252
    Kuzum cok guzel eminim sendede harika duracaktir 3 boyutlu gelinlik hala vazgecilmezim:pdoya doya tadini cikara cikara giy insallah<3
     
    aytenengin bunu beğendi.
  7. aytenengin

    aytenengin Uzman Üye+

    Puan:
    24,322
    Yaaa begenmene inan ki çok sevindim canım benim :asik ilk giydiğim anda sizinle paylaşıcam :alkis amiiin çok çok teşekkür ederim :*
     
    mldfyz bunu beğendi.
  8. mmlke

    mmlke Uzman Üye+

    Puan:
    19,672
    @aytenengin ben de çok beğendim canım gelinliği sende de çok zarif duracak. inşallah hayal ettiğin gibi olur ve mutlulukla giyersin
     
    aytenengin bunu beğendi.
  9. aytenengin

    aytenengin Uzman Üye+

    Puan:
    24,322
    Begenmene cok sevindim canım, giydiğim gibi sizinle paylasıcam umarım soylediğin gibi olur :asik
     
    MasallPrenses bunu beğendi.
  10. MasallPrenses

    MasallPrenses Uzman Üye+

    Puan:
    12,822
    Merakla bekliyoruz canım mutlulukla giy
     
    aytenengin bunu beğendi.
  11. aytenengin

    aytenengin Uzman Üye+

    Puan:
    24,322
    Bende merak içerisindeyim canım giydiğim an sizinle paylaşıcam :* çok teşekkür ederim
     
    MasallPrenses bunu beğendi.
  12. gzde20

    gzde20 Aktif Üye+

    Puan:
    2,812
    Yılbaşında izmite gelinlik bakmak ve beraber yeni yıla girmek için nişanlımla gittik.Aslında sadece kafamızda gelinlik modeli belirlemek için gittik.bikaç yer ve bikaç gelinlik modeli belirlediktrn sonra döncektik.Denediğim ve beğendiğim modelleri annelerimizede attım.Çok beğendiler birde paket halindeydi gelinlik satılık (yanında taç ve çiçek ile) bindallıyıda kiralık olarak veriyolardı toplam 3500.Kayınvalidem bunuda duyunca kaçırmayın alın dedi.Hazır alma fikrim hiç yoktu ama üzerime tam olduğu için bizde satın aldık.Sadece askılarının yerini sevmedim biraz daha kenara alıcak ve çift askınında yakışabilceğini söyledi gelinlikçim :)Nişanlımın bana yeni yıl hediyesi gelinlik oldu:)Sizin fikirlerinizide merakla bekliyorum.
    IMG-20191230-WA0006.jpg IMG-20191230-WA0005.jpg
     
  13. bftmnr

    bftmnr İnci Üye+

    Puan:
    6,732
    Gelinlikten daha cok seyi merak ettim ya, sen bi dönem forma saydirip saydirip cekio gitmemiş miydin :) bu dönüş ne ara olduz fotoğrafı görünce şok oldum ciddenn..
     
  14. gzde20

    gzde20 Aktif Üye+

    Puan:
    2,812
    evet herkes bişileri yaptığına ya da dediğine pişman olabilir ben de tekrar üye oldum
     
  15. Seda

    Seda Admin Site Yetkilisi

    Puan:
    43,520
    Ne olmuştu bana da bi hatırlatsan :bagir:soru bu arada maaşallah hafızana :cak
     
    bftmnr bunu beğendi.
  16. gzde20

    gzde20 Aktif Üye+

    Puan:
    2,812
    ben size hatırlatayım gelin olmak ile önerileriniz ve sorularınız başlıklı konuda başlamıştı münakaşa
     
  17. bftmnr

    bftmnr İnci Üye+

    Puan:
    6,732
    Suan cidden bende kendime inanamıyorum :) Beynim nelerle doluymuş, Aynen kendisi de hatırlatmış zaten, tam olarak orada bir konuşma geçmişti net ayrıntı hatırlamıyorum bakacağım şimdi :)
     

Bu Sayfayı Paylaş