1. Tüm içerik bedava! Böyle devam etmesi için reklamlara tıklamayı unutma ;)

Normal Doğum Için Öneriler

'Hamilelik' forumunda türkan tarafından 30 Mart 2016 tarihinde açılan konu

  1. Glsrnysf

    Glsrnysf Süper Üye+

    Puan:
    39,202
    Sancilar başladığında koymuştum doğum bitince de çıkarılması gerekiyormus :)
     
    tuğbabenli bunu beğendi.
  2. mldfyz

    mldfyz Uzman Üye+

    Puan:
    20,652
    Haklisin canim insallah bizlerde hayirlisi nasilsa o sekilde geciririz bugunleri guzelce<3eger yapabilirsem sizler gibi sakin olurum insallah:) o ottan annem getirtmisti duymustum hatta bir arkadasima verdi yakin zamanda olabilir insani motive edebilir o an:)
     
    Glsrnysf bunu beğendi.
  3. tuğbabenli

    tuğbabenli Uzman Üye+

    Puan:
    19,672
    @mldfyz cnm bugün tekrar eğitim aldım ilk eğitimin tekrari gibiydi sadece son haftalarda cinsel birlikteligi önerdiler hatta sancılar başlayınca açılma kolay oluyor dediler ama o kısım bana biraz zor geldi :D doğumhaneyi gezdim hatta sancı çeken bir bayanın izni ile odasına girdik:oops: suni sancı alıyordu ve sancı geldiğinde rengi atiyordu nefes alıyordu ama bağırmak daha iyi geliyor dedi. Odada tekti hemşireler dışarıda bilgisayar ekranında takip ediyorlardi yanında birini istiyor ama aslında doğum bebeğinle senin aranda olan bir şey olduğu için teksin :( çok farklı bir deneyimdi bize kadın ağrısının şiddetli olduğunu belli ediyordu ama konuşuyor hatta gülüyordu sanci gidince:) yani yapabiliriz. Sonra da pamuk bebek gördüm yeni doğmuş değer dedim.
     
    yeni_gelin ve mldfyz bunu beğendi.
  4. mldfyz

    mldfyz Uzman Üye+

    Puan:
    20,652
    Ya inanmiyorum:) oyle gorunce yapabiliriz diyebiliyorsan hala yapilabilir demekki bende normal dogum olursa eger sadece esimle olmak istiyorum anneler dayanamiyor cunku daha konusunca aglasmali oldular bikere ben daha cok panikler ve yelkenleri suya indiririm bidahada o cesaret gelmez bana ama son zamanlarda surekli arayip soracaklar falan nasil soylemedende gidilir orasinida bilemiyorum yasayip gorecegiz artik sonunda dogmus bir bebis gormus olmaniz cok guzel olmus tum korkular yerini bebegini sabirsizlikla beklemeye birakmistir:)
     
    tuğbabenli bunu beğendi.
  5. tuğbabenli

    tuğbabenli Uzman Üye+

    Puan:
    19,672
    Yanında eşini istiyorsan eşin de eğitim almali en azından okumali cnm yoksa destek olamaz panik yapar .İlerleye günlerde eşlide gidecegiz bakalım anlayacak mı eşim. Bu arada ben de korkuyorum ama o deneyimi yaşamak istiyorum ve mecburen çıkacak bu bebiş sağlıkla gelsin yeterli.
     
    mldfyz bunu beğendi.
  6. mldfyz

    mldfyz Uzman Üye+

    Puan:
    20,652
    Evet evet saglik acisindan bi sorun olmadikca normal yada sezaryen dogum ikisinde de yanimizda olmasini istiyorum ama egitim kendime bile bulamadim ben:( hastaneylede gorustuk ama yokmus egitim okudugum dogum hikayeleri ile bildigimiz ikimizinde birde hersey yolunda gittigi surece sancilar 5dk bir dustugunde hastaneye gidecegimizi yoksa evimizde gecirecegimizi ogrendi simdilik:D benim hic cesaretim yoktu direk sezaryen diyordum ama kuzenim dogum yapti 2ay once cok cesaretlendirdi beni birde doktorumuz daha konusmadik biz dogumla ilgili ama baska bi arkadasima normal dogum icin riskli bir durum gormedikce sezaryen dogum istege bagli yaptirmadigini soylemis kendimi biraz biraz hazirlamama sebep oldu bunlar eger donerse kizim bu gittigimizde konusuruz artik dogumla ilgili doktorumuzla bizde insallah saglikla gelsinler cok kolay dogumlari olsun:)
     
    tuğbabenli bunu beğendi.
  7. tuğbabenli

    tuğbabenli Uzman Üye+

    Puan:
    19,672
    Normal doğum bebeğinin isteği bir nevi cnm.o başlatıyor dogumu o karar veriyor zamanına cnm oyle olur inş. Olmazsa kısmet artık sağlıklı olsun yeter cnm.
     
    mldfyz bunu beğendi.
  8. mldfyz

    mldfyz Uzman Üye+

    Puan:
    20,652
    @tuğbabenli kuzum bak burada var:D suanda tam sana uyanlar zeytinyagi uygulamasi ilk mesajda yaziyor hic duymamistim bende okudum simdi birde hurma yemeyi cogaltabilirsin yiyorsan normal dogum yapmis diger annelerden de fikir aliriz tabi:) @Glsrnysf @ertekin ve aklima gelmeyen diger anneler
     
    tuğbabenli ve shqiptare bunu beğendi.
  9. shqiptare

    shqiptare Uzman Üye+

    Puan:
    12,822
    @tuğbabenli hurma tekli sayılarda yemek gibi bi öneri gelmişti bana. 5-7 gibi. Birde ananasın çok faydası varmış rahimi açmaya yavrum ben doğuma girdikten sonra geç gelen bi öneriydi ama çevremde çok duydum. Ilık duş al sık sık. Birde duvara kollarını ger bacaklarını açıp çök kalk hareketleri yap sık sık. Bebişin aşağına inmesini yer çekimi sağolsun kolaylaştırıyormuş hastanede ebe hep o hareketi yaptırdı mesela :)
     
    tuğbabenli ve mldfyz bunu beğendi.
  10. tuğbabenli

    tuğbabenli Uzman Üye+

    Puan:
    19,672
    Ay yaoayim cnm onuda bacaklarım çok ağrıyor kalkarken ama elimden geleni yapacağım. Hurmayı kilo ile yicem az kaldı :D papatya çayı dlbe gül kokusunu duydum ama çaylar güvenli mi bilemedim.
     
    shqiptare bunu beğendi.
  11. ertekin

    ertekin İnci Üye+

    Puan:
    5,572
    Bende Öner’i yok Canlar çünkü sadece bir kaç hurma yemiştim :) oda işe yaradı mı bilmem . Panik yapmayın oluyor her türlü allahım izni ile Meryem otu yazanlar gördüm ne ise belki o olabilir. Başka da bilemedim ay ne cahilim :)
     
    tuğbabenli bunu beğendi.
  12. tuğbabenli

    tuğbabenli Uzman Üye+

    Puan:
    19,672
    Ahaha senin hikayeden sonra zaten kaçacak yer aradık kiz :D
     
    mldfyz bunu beğendi.
  13. shqiptare

    shqiptare Uzman Üye+

    Puan:
    12,822
    Kız instagramda hiç görmüyor musun açılma olsun diye gebişler despacito ile dans ediyor :D Yekta için gayret et kocişinle kalk göbek at :D çaylardan bende emin değilim o yüzden onları es geç :)
     
  14. tuğbabenli

    tuğbabenli Uzman Üye+

    Puan:
    19,672
    ay görmedim ona da bakayım dans iyidir bu arada senin dediğin harekette duvardan destek aldığım için hiç zorlanmadım, bu arada kocam beni hayal kırıklığına uğrattı tek bildiği belime masaj o da canımı yakıyor :D Yekta paşa bir haftaya gelmezse 4 kiloyu gecmiş olacak bizim normal doğum yalan. Aslında diretmiyorum ama hazır kasılmalar da varken doğuma dönüşse diyorum sadece. Senin harekete devam. Bu arada bu cinsel ilişki çok zor valla çok ağrı yapıyor deneyeceklere tavsiye acayip kasılma oluyor :(
     
    shqiptare bunu beğendi.
  15. shqiptare

    shqiptare Uzman Üye+

    Puan:
    12,822
    Sen harekete devam ederken eşin belini YAVAŞÇA :D sıvazlasın rahatlatıyor. Aynı zamanda eşler arasındaki bağda önemli duvar yerine eşine tutunup birliktede yapabilirsiniz o hareketi :) ben 7 saat 40 dakika suni sancıyla o hareketi yaptım 6 cm e kadar açıldı. Eşimle yapmaya başladuk 15.dakikada ıkınmam geliyor bebek geliyor diye ortalığı kaldırdım bi baktık Sümeyye 2.ıkınmada doğdu :D

    Kız doktor cinsel ilişkiye yasak getirmedi mi? Bizde 8.aya girmeden ilişkiye ara verin bebeği sıkışturmamak rahat ettirmek adına dediydi Aile hekimi
     
    tuğbabenli bunu beğendi.
  16. tuğbabenli

    tuğbabenli Uzman Üye+

    Puan:
    19,672
    Yooo yasak diyen olmadı iki doktorum var birde. Risk yoksa sorun degil Hatta ebe spermler dogumu hizlandiriyor dedi.
     
  17. ertekin

    ertekin İnci Üye+

    Puan:
    5,572
    Yaaa sen bana bakma o an çok acımıştı şimdi hatırlamıyorum bile :) normal de benim nst de 120leri görürdüm hiç hissetmezdim gerçek sancı da 20 de bile bağırdım ama sanırım açılma hikayelerine bakıyorum çok uzun sürüyor benim 9.30 da 3 santimdi 11 buçukta 10 santim Hamilelik boyunca temizlik yapmanın avantajıydı sanırım ama ben zaten canı çabuk yanan biriyim . 1 saat 20 dk ıkınmam sürdürdü benim sıkıntı oradaydı ıkınmayı beceremedim. Açılma iki saat ama yok muayene YÖK lağman yok üstünü değiş o süreyi fark etmedim. Ikınmayı öğren en iyisi o valla yoksa uzun sürebiliyor
     
    tuğbabenli bunu beğendi.
  18. tuğbabenli

    tuğbabenli Uzman Üye+

    Puan:
    19,672
    İkınma hissi gelmeden ikınma faydali olmuyormus cnm. Afedersin büyük tuvalet ikinmasi ile aynı imiş zaten. Benim ağrım yoğun oglusumun gelisimi 40.haftada aslında ama başlayan doğum yok kısmet diyorum artık sezeryan olursa da olsun önemli olan sağlığımız.
     
    ertekin bunu beğendi.
  19. ertekin

    ertekin İnci Üye+

    Puan:
    5,572
    Arkadaşım benden iki hafta sonra Sezeryan oldu benden daha çabuk topladı bünye meselesi hiç sıkma canını sezeryan olunca evlat sevgisinden bir şey kaybolmuyor ya nasip olurda ikinci bir çocuk yaparsam muhtemelen sezeryan isterim mesela
     
    tuğbabenli bunu beğendi.

Bu Sayfayı Paylaş