1. Tüm içerik bedava! Böyle devam etmesi için reklamlara tıklamayı unutma ;)

Genital Bölge Acı Azaltma Yöntemleri

'Cilt Bakımı' forumunda aşksınsen tarafından 29 Ocak 2015 tarihinde açılan konu

  1. aşksınsen

    aşksınsen . YASAKLI

    Puan:
    24,452
    Son düzenleme: 29 Ocak 2015
    Evrem71, türkan, Kubis ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  2. sevim

    sevim . YASAKLI

    Puan:
    12,150
    Kız kardeşim kullanmıştı ağrıyı hafiflettiği doğru. Ben lazere başlamadan önce ağdaya gideceğim zaman yarım saat 1 saat öncesinde ağrı kesici içip gidiyordum. Böylece biraz daha rahat oluyordu.
     
    Yenigelinn2110 ve aşksınsen bunu beğendi.
  3. Ezgi

    Ezgi Aday Üye

    Puan:
    0
    Emla krem için iyi yorumlar olduğu kötü hiç bir işe yaramıyor yorumları da var.Sanırım biraz bünye ile alakalı bir durum canım @aşksınsen
     
  4. gulcindrks

    gulcindrks Üye+

    Puan:
    1,375
    Ben de özel bölgeye lazer yaptırıyorum , ilk gidişlerimde emla kullandım fakat hiç bir işe yaramadı.Bünyeden bünyeye değişiyordur belki dediğiniz gibi ama çevremde kullananlar da aynı şeyi söylüyor.
     
    Dilek Ok ve sevim bunu beğendi.
  5. aşksınsen

    aşksınsen . YASAKLI

    Puan:
    24,452
    Evet herkesin ağrı duyusu gerçekten farklı teşekkürler yorum için :)
    Ben de deneyeceğim ona göre yorum yazarım buraya ;)
    Evet krem zaten tıptan çok kadınların kozmetik amacı için kullanılıyor gibi :D
     
    Klfz, gizemre ve sevim bunu beğendi.
  6. melahat şeker

    melahat şeker İnci Üye+

    Puan:
    5,555
    ufak ufak almanı tavsiye ederim :)
     
    aşksınsen bunu beğendi.
  7. aşksınsen

    aşksınsen . YASAKLI

    Puan:
    24,452
    Ay kadın olmak harbi zor ya ufak da alsan yine acıyor
     
    Nsrlhayla bunu beğendi.
  8. NurŞen

    NurŞen İnci Üye+

    Puan:
    6,900
    tolgayse bunu beğendi.
  9. naciye

    naciye Yeni Üye

    Puan:
    870
  10. burcu sserdar

    burcu sserdar . YASAKLI

    Puan:
    2,275
    ben kullanıyorum canım emla cokta memnunm acıma hissinı tamamen ortadan kaldırıyor diyemem ama dayanılmayacak kadar da acımasını engelliyor yani normal bacak kol epilasyonunu yaparken olan hafif bi acı oluyor hiç bi zararını görmedim ben
     
    Rabia aydin ve esraergun bunu beğendi.
  11. melahat şeker

    melahat şeker İnci Üye+

    Puan:
    5,555
    allahımmm yavrucuğum saygı değer kardeşim arkadaşımmmm doğum acısı daha beterrr :D hızlı hızlı yaparsan uyuşuyor zaten korkmaaa :D
     
    Nazmiyee ve aşksınsen bunu beğendi.
  12. aşksınsen

    aşksınsen . YASAKLI

    Puan:
    24,452
    3 kere doğurdun heralde :alkisyok be o eskidendi epidural sezeryan oh mis sıfır bağırma oluyor hastalarda .
     
    Özdemirdamlanur bunu beğendi.
  13. aşksınsen

    aşksınsen . YASAKLI

    Puan:
    24,452
    Zararı yok zaten tıpta da sadece genital bölgenin uyusturlmasinda kullanılıyor ben de deneyeceğim
     
    yldrmummus bunu beğendi.
  14. seyma sanlı

    seyma sanlı Üye+

    Puan:
    1,950
    lazere gitmeyi düşünün bence kızlar.. 1 yıldır özel bölgemle uğraşmıyorum.. lazer de acıtıyor ama uzun süre çıkmıyo ve kalıcı azalma oluyo
     
  15. aşksınsen

    aşksınsen . YASAKLI

    Puan:
    24,452
    Sağlık açısından ben lazer düşünmüyorum canım yan etkisi henüz belli değil o açıdan.
     
    Cyln01 bunu beğendi.
  16. gkcn

    gkcn Aktif Üye+

    Puan:
    4,040
    Peki genital bolgeye emla krem surdukten sonra lazer yapilmasinda sikinti olmaz mi?
    Yani lazer yapilan bolgenin temiz olmasi gerekmiyor mu yoksa krem kullanilabilir mi? Ben agda bile yaptiramayan bir insanken haftaya lazere basliyacagim. Agri kesici dusunuyorum ama bilemedim.
     
    Blea bunu beğendi.
  17. seyma sanlı

    seyma sanlı Üye+

    Puan:
    1,950
    ben lazere giderken hiç bir şey sürmüyorum ilk seansa gittiğinde jilet sürüp git ağda yaparsan köklerini almış oluyorsun kökleri kalsın ki lazer onları görsün sonraki seanslarda biraz çıkıyo ama hiç dokunmuyorsun sen canım .. bence ağda lazerden daha cok acıtıyor e o acıyı 1 yıl çekmeye razıyım bir ömürdensee
     
  18. seyma sanlı

    seyma sanlı Üye+

    Puan:
    1,950
    alexsandra lazer cihazı tenine değmiyor canım o konuda iyi diod cihazı tenine değiyormuş. sağlık konusunda bence hiç bi şey olmaz ablam gitti 1 yıl sonra doğum yaptı hani cocuk olmaz falan diyorlar ya..
     
  19. medgicc

    medgicc İnci Üye+

    Puan:
    5,600
    bende senin gibiyim bende lazere başlıyorum ama benim gittiğim hastanedeki doktor birşey sürmemem gerektiğini söyledi canım
     
  20. aşksınsen

    aşksınsen . YASAKLI

    Puan:
    24,452
    Yok çocuk açısından değil de genital kanser riski var o açıdan düşünmüyorum ben sağolasın yorum için
     
    Edanurkılıç bunu beğendi.

Bu Sayfayı Paylaş