1. Tüm içerik bedava! Böyle devam etmesi için reklamlara tıklamayı unutma ;)

Dış Çekimde Bilezikler Takılır Mı?

'Alyans ve Takı' forumunda Bride16 tarafından 11 Mayıs 2016 tarihinde açılan konu

  1. Bride16

    Bride16 Uzman Üye+

    Puan:
    12,220
    Merhaba kızlar. Yarın nikahım ve dış çekimim var kısmetse. Akşam 9da nikah. Bu yüzden çekiö gündüz. Ama aklıma takılan soru şu. Dış çekimde bana nişanda takılan bilezikleri taksam mı sizce. Ben altını sevmem. Sırf bu yüzden set takımı yerine bilezik yaptırmıştım kayınvalidemlere. İncecik kolye ve küpe takımı takmışlardı nişanda. O takımı takıcam da 2 bilezik konusunda kararsız kaldım. Önerilerinizi bekliyorum :)
    @ozlem392 @hilalozer @didemgöksun @Seda @melorie @Nerec @gulakinn @GulGrnc ve diğer güzel hanımlar
     
    sumeyyesinan, Nerec, citoss ve 7 kişi daha bunu beğendi.
  2. Özlem

    Özlem Moderatör Site Yetkilisi

    Puan:
    33,752
    kuzum ben altınlarımı takmıcam dış çekimde bizde yaptırcaz hafta sonu inci setimi takıcam :*
     
    Songül5555, citoss ve Bride16 bunu beğendi.
  3. hilalozer

    hilalozer Süper Üye+

    Puan:
    28,502
    Ben takı takmayı severim ama gelinlikte beğenmiyorum kuzum. Bizim henüz olmadı çekimimiz ama ben takmam inci setimi takarım :)
     
    citoss, Bride16 ve mldfyz bunu beğendi.
  4. Betül

    Betül Süper Üye+

    Puan:
    30,252
    Canim şahsi fikrim set hoş duruyor çekimde ama bilezikler resmi sanki gölgede bırakıyor ;) He istersen yanında götür bi kaç poz verebilirsin bileziklerini takıp hiç olmasın diyorsun eğer.Diğer türlü setin yeter diye düşünüyorum bende öyle çekim yapacağım :)
     
    Songül5555, Bride16 ve mldfyz bunu beğendi.
  5. mldfyz

    mldfyz Uzman Üye+

    Puan:
    24,252
    Bence hos durmuyor canim dis cekim fotograflarinda yine seversen kendi tercihin ama sevmedigini de soylemissin kibar bir kolye kupe yeterli bence ben inci setimi takmistim
     
    Bride16 bunu beğendi.
  6. didemgöksun

    didemgöksun Uzman Üye+

    Puan:
    12,222
    Ben kullanmadım bilezik canım sevmiyorum gelinlikle guzel durmuyor sadece ince pirlanta kolye ve yuzuklerim vardi :)
     
    Bride16 bunu beğendi.
  7. sibell28

    sibell28 Uzman Üye+

    Puan:
    12,220
    Bende pek sevmiyorum dış çekimde pek hoş durmuyo
     
    Bride16 bunu beğendi.
  8. EceG

    EceG Uzman Üye+

    Puan:
    12,972
    Bence hiç takma fotoğraflar da gerçekten kötü çıkıyor, ben takmamıştım. Fakat bir arkadaşım takmış ve cidden kötü duruyor, insanlar bakarken gözü hep bileziklere takılıyor seni görmüyor bile :)
     
    Bride16 bunu beğendi.
  9. Ardil

    Ardil İnci Üye+

    Puan:
    6,477
    canım bu fotoğraf çekimi bence hiç gereği yok.Evli arkadaşlarında bilezikle çekindiğini de düşünmüyorum.Setini takabilirsin tabi sadeyse bence tatlım
     
    Bride16 bunu beğendi.
  10. korkmazgamze

    korkmazgamze Uzman Üye+

    Puan:
    12,222
    Bende setim haricinde altın takmayı düşümüyorum ama senin tercihin :)
     
    Bride16 bunu beğendi.
  11. rbaer

    rbaer İnci Üye+

    Puan:
    5,932
    Dış çekim denilince akla daha çok çiçekli taçlar şemsiyeler balonlar eğlenceli mesajlar geliyor bilezik ki helede altin burmalar kalın bilezikler daha bi ağır ciddi duruyor dış çekimde en güzel duran kibar ve doğaya ait havasi veren inci setler oluyor en azindan ben böyle düşünüyorum ve inci set kullanmistim :)
     
    citoss, Bride16 ve Ardil bunu beğendi.
  12. ayşenn

    ayşenn Uzman Üye+

    Puan:
    11,722
    Ben nikahımda hiçbirini takmadım ama düğünümde taktım gelinlikle yani fotolarda gayet güzel oldu abes durmadı hiçbirinde set vardı 33 bilezik vardı :D bizim oralarda takılır yani çekimlerde .Bende sevmem normalde ama fotoğraf hatıra olsun istedik. Altınlarım vardı ama aynı zamanda doğa da çiçekler konuşma balonları vs hepside vardı yani engel olmadı :D tercih meselesi bu ya hoşuna gitmiyosa takma yani tercih senin artık gönlünden geçeni yap :)
     
    elif.tlçk ve Bride16 bunu beğendi.
  13. Nerec

    Nerec Uzman Üye+

    Puan:
    19,672
    Takma bence bilezik canim tabi kendi fikrim. Yüzüklerin ince kolye küpe ile tamaamlrsin:)
     
    Bride16 bunu beğendi.
  14. Seda

    Seda Admin Site Yetkilisi

    Puan:
    43,520
    Çoğunluk gibi ben de takmaman gerektiğini düşünüyorum :) Bilezik düğün anında takılan bir şeydir 3-5 tanesini koluna takıp poz vermek bana çok hoş gelmiyor, hatta çok göz tırmalayıcı geliyor:confused: Bu kişinin kendi tercihi tabii, aksine fotoğrafta da görsün aman ne çok bileziği varmış densin diyen de olabilir herkesin bu konuya bakışı farklı. Takı setin inciymiş, zaten gelinliğin de dantel kollu diye hatırlıyorum sadelik her zaman güzeldir, şıktır, zarıftir :asik
     
    mldfyz ve Bride16 bunu beğendi.
  15. gulakinn

    gulakinn Uzman Üye+

    Puan:
    12,422
    Ben takmadim hoş bulmuyorum bence gerek yok caniiim :)
     
    Bride16 bunu beğendi.
  16. Nerec

    Nerec Uzman Üye+

    Puan:
    19,672
    Hayırlı olsun şimdiden canimm , Rabbim mutlu etsin hep:asik resimlerni bekliyoruz:*
     
    Bride16 bunu beğendi.
  17. lülü

    lülü Uzman Üye+

    Puan:
    21,322
    Düğün fotograflarında özellikle bilezik veya altın görüntüsünü ben hiç sevmiyorum o yüzdennn ben olsam takmazdım ;) onun yerine daha sade kibar birşey bence daha şık olabilir sende zaten sevmiyormussun o zaman kullanma bence ;)
     
    Bride16 bunu beğendi.
  18. sumeyyesinan

    sumeyyesinan Uzman Üye+

    Puan:
    20,402
    bence takma kuzu çünkü sarı sarı öyle bir parlıyorlarki çok gıcık duruyor en güzeli inci set :*
     
    Bride16 bunu beğendi.
  19. melorie

    melorie Aktif Üye+

    Puan:
    2,762
    yaaa sürekli aynı tarihlerde denk geliyoruz şeker seninle :D bizim de pazar günü dış çekim :alkis
     
    Özlem bunu beğendi.
  20. melorie

    melorie Aktif Üye+

    Puan:
    2,762
    Bilezikleri ben düğünde girişte bile takmak istemedim. Beyazla altın sarısını çok uyduramıyorum diye. Kayınvalidemler nişanda takılanları kimse görmedi bizim taraf görmek isterse tak da çık dedi ben de istemediğim gelinlikle güzel değil diye onlara verdim düğünde taktıklarıyla birlikte tekrar taktılar. Düğüne çıkarken sadece nişanda takılan beyaz altın su yolu setinin taktım. iki tarafında gönlü oldu. Ama kına gecesi için bindallı otantik olsun diye bilezikleri ve ata altın kolye taktım çok da hoşuma gitti ( bindallı da sarı detaylar çoktu). Bu pazar olacak dış çekimde de sadece yine beyaz altın setimi takıcam. O daha zarif geliyor gözüme. İnce kolye ve küpeyle çok daha güzel olursun ve en önemlisi kendini iyi hissedersin. :rolleyes: Şimdiden hayırlı olsun, mutlulular canım. :asik
     

Bu Sayfayı Paylaş