1. Tüm içerik bedava! Böyle devam etmesi için reklamlara tıklamayı unutma ;)

Alttaki Üyeye Soru Sor (:

'Forum Oyunları' forumunda PortakalCiceki tarafından 8 Ağustos 2017 tarihinde açılan konu

  1. PortakalCiceki

    PortakalCiceki İnci Üye+

    Puan:
    6,127
    Merhaba arkadaşlar..:)
    Foruma baktım ama bulamadım böyle bir konu..
    Varsa şimdiden özür diliyorum..:oops:

    Bizden sonraki arkadaşımıza soru soruyoruz..
    Benden sonraki arkadaşım; şuan nerede olmak isterdin? :melek
     
  2. melodika

    melodika Uzman Üye+

    Puan:
    19,602
    Antalya da sevdiceğimin yanında olmak isterdim:) peki o zaman benden sonra ki arkadaşım küçükken en büyük hayalin neydi? :)
     
    PortakalCiceki bunu beğendi.
  3. Glsrnysf

    Glsrnysf Süper Üye+

    Puan:
    39,202
    Guzel konu ilk cevap benden gelsin o halde :) Doga manzarası olan bi deniz kenarında oturup kahvemi yudumlamak isterdim mesela Fethiye de :) Bende sorumu sorayim alttaki uyeye. En büyük hayalin nedir ? :p
     
    PortakalCiceki ve Özlem bunu beğendi.
  4. Özlem

    Özlem Moderatör Site Yetkilisi

    Puan:
    33,752
    Yurt dışını karış karış gezmek :arzula:arzula bu arada harika bir fikir böyle bir konu tebrikler canım :* @PortakalCiceki
    Benden sonraki üyeye soruyorum en büyük pişmanlığın nedir?
     
    PortakalCiceki ve cikolatalikek bunu beğendi.
  5. cikolatalikek

    cikolatalikek Uzman Üye+

    Puan:
    10,152
    Gerçekten güzel bi konu olmuş @PortakalCiceki :) pişmanlık değil de bu konunun biraz burukluğunu yaşıyorum. Üniversiteyi 3.5 ortalama ile bırakmak.. okuduğum bölümden dolayı bırakmıştım. Keşke iş imkanı daha fazla olan bi bölüm tutturmaya hazırlansaydım.. her işte bi hayır olduğuna inanıyorum ama üniversiteyi bırakıp çalışmaya başlamasaydım eşimle tanışamayacaktım belki de:) o zaman ben de alttaki üyeden bi itiraf istiyorum :)
     
    PortakalCiceki, Özlem ve Gzde23 bunu beğendi.
  6. Gzde23

    Gzde23 . YASAKLI

    Puan:
    12,097
    Sevgilim benle çok uğraşmayo seviyo çünkü hemen bozulup ağlayan ya da dinirlenen biriyim son zamanlarda görüntülü konuşurken benle uğraşınca çok uykum geldi deyip numaradan esniyorum sonra gidip 1 saat kitap okuyup öyle uyuyorum yalan givi oluyo ama npıyım o da beni sinirlendirmeyi sevmesin bu kadar:alkis:alkisve sıradaki soru en büyük hayalin ne ?
     
    cikolatalikek bunu beğendi.
  7. mldfyz

    mldfyz Uzman Üye+

    Puan:
    24,252
    Bende bayildim konuya @PortakalCiceki tesekkurler:)
    En buyuk hayalim esimle basbasa bir kasabaya yerlesmek dogal yasam surmek:)
    Sorum ise hayatinda neyin olmamasini isterdin?
     
    PortakalCiceki, bftmnr ve Gzde23 bunu beğendi.
  8. bftmnr

    bftmnr İnci Üye+

    Puan:
    6,732
    Yıllarımı boşa harcadığım insanların olmamasını isterdim. Daha huzurlu bir hayatım olurdu eminim.
    E hadi bi soru da benden, tek bir değişim hakkın olsa hayatında neyi değiştirmek isterdin?
     
  9. Büşra yağmur

    Büşra yağmur Uzman Üye+

    Puan:
    21,322
    İlk doğduğum ana dönüp yanmamayı isterdim sırtımda yanık izi olmazdı ve bu sayede daha çok istediğim mesleği yapabilirdim.(polislik) bende alttaki üyeden hayatındaki en güzel anısını paylaşmasını istiyorum :)
     
    PortakalCiceki ve Özlem bunu beğendi.
  10. mormandalina

    mormandalina İnci Üye+

    Puan:
    6,047
    Guzel ve eglenceli bi konu olmus :asiken guzel anim hamileligim ve dogumum hayattaki en buyuk sans en guzel ani bence <3 him bende sorayim o zaman bi secim sansin olsaydi nasil bi hayatinda neleri degistirmek isterdin ¿¿
     
    Büşra yağmur bunu beğendi.
  11. cerensever

    cerensever Uzman Üye+

    Puan:
    20,597
    yaşadığım dünyayı değiştirmek isterdim, etrafımdaki insanları, yaşadığım yeri değiştirmek isterdimmmm :):) ayyy ne güzel konu olmuşşş benden de bir soru alttaki üyeye olsa çok güzel olur ama imkansız diyip vazgeçtiğin ne oldu
     
    Deniz Medine, bftmnr ve PortakalCiceki bunu beğendi.
  12. Deniz Medine

    Deniz Medine Uzman Üye+

    Puan:
    19,352
    yani şöyle düşünüyorum olsa çok güzel olur diyip çok istediğim ama sonrasında şu an imkansız gibi görünen ve hayalerimde kalan , dubaı'ye gitmek var :arzula:arzula alttaki üyeye soracağım soru kendinde sevmediğin bir huyun varmı :)
     
    melodika ve cerensever bunu beğendi.
  13. melodika

    melodika Uzman Üye+

    Puan:
    19,602
    Var ya :D en sevmediğim huyum küs kalamamam. Güzel gibi görünebilir ama insanlar yapıp ettikten sonra rahat bir tavırla davranırken benim icim rahat etmiyor ve kendi kendimi yiyorum bunu sevmiyorum :) sevdicekte arada kullanıyo bu huyumu :D o zaman alttaki üyeye sorum şu akrabalarından birini değişebilseydin bu kim olurdu ve neden :)
     
    Büşra yağmur, Deniz Medine ve bftmnr bunu beğendi.
  14. urbepoyraz

    urbepoyraz Aktif Üye+

    Puan:
    3,762
    çok güzel oldu bu soru :D kuzenimi değiştirmek isterdim hem de çok. kendisi bana karşı çok nankörlük yaptı şu an konuşmuyorum. normalde dediğin gibi ben de küs kalamam ama yaptığı bir değil iki değildi o yüzden onu değiştirmek isterdim :)
     
    Büşra yağmur, melodika ve bftmnr bunu beğendi.
  15. bftmnr

    bftmnr İnci Üye+

    Puan:
    6,732
    Aaaah kanayan yaramm. Ablamı değiştirmek isterdim. Abilerimi de.. Hayatımın en büyük sınavı bu aralar ve malesef ki çok acı. Yıllarca kardeş arkadaş olduğun insanlarla yabancı olmak.. İyi niyetimin kullanılması sebeb diyelim. Bende başka bi soru ile devam edeyim. Eşinin değiştirmek istediğin bir huyu var mı? varsa nedir, ve neden değiştirmek istersin?
     
    melodika bunu beğendi.
  16. urbepoyraz

    urbepoyraz Aktif Üye+

    Puan:
    3,762
    soruyu sormayı da unutmuşum akıllı ben :D alttaki üyeye sorum şu; en baştan başlama şansın olsaydı nerden başlamk isterdin ve neden ? :)
     
    cerensever bunu beğendi.
  17. cerensever

    cerensever Uzman Üye+

    Puan:
    20,597
    sevdiğim adamla tekrar şuan ki zaman da tanışıp en baştan başlamak isterdim. Arada olan kırgınlıklar geçmişte yapılan hatalar o kadar yıpranmazdım. alttaki üyeye sorummm en acımasız olduğun zaman bu zaman dediğin zaman hangisi ? ne çok zaman kullandım :D
     
    Özlem ve urbepoyraz bunu beğendi.
  18. Özlem

    Özlem Moderatör Site Yetkilisi

    Puan:
    33,752
    Sinirlendiğim zaman çok acımazsız oluyormuşum gibi geliyor :oops::oops: Alttaki güzel üye soruyorum en uçuk hayalin nedir? :)
     
    meryem01, Maşuk ve cerensever bunu beğendi.
  19. meryem01

    meryem01 Uzman Üye+

    Puan:
    11,402
    On numaradan 10 nunuda bilen tek kisi olmak :cokkomik:cokkomik:cokkomik asagidaki uye cabuk cvp ver :D hayatta yaptigin en buyuk kötuluk ne :D :D
     
  20. Bride16

    Bride16 Uzman Üye+

    Puan:
    12,220
    küçükken kardeşimi tokatlayıp, anneme söylerse bi daha tokatlarım diye tehdit etmek :D haha aklıma geldi o günler
    Benim sorum da; eşin/eş adayın tamamen hayalinde canlandırdığın kişi mi?
     
    shqiptare ve melodika bunu beğendi.

Bu Sayfayı Paylaş